Dodano 16.07.2014
Peugeot 3008 pokazuje jednocześnie mocny charakter i liczne zalety: wysokiej klasy nowoczesny design, solidną konstrukcję, komfort w każdych okolicznościach, pozytywne doznania z jazdy, zdolność adaptacji.
STYL I DESIGN:
Całkowicie odnowiony został przód samochodu. Przemodelowano osłonę chłodnicy i obramowania świateł przeciwmgielnych. Duży wlot powietrza wykończony chromowanymi listwami dodatkowo podkreśla imponujący wygląd modelu 3008. Kształt obramowania świateł przeciwmgielnych jest typowy dla najnowszych samochodów koncepcyjnych marki.
POZYCJA ZA KIEROWNICĄ:
Miejsce kierowcy charakteryzuje wyjątkowa ergonomia i intuicyjnie rozmieszczone elementy sterujące. Kierowca ma do swojej dyspozycji prawdziwy kokpit zapewniający ustawienie ciała podobne jak w klasycznych wersjach nadwoziowych, a jednocześnie unikalne w tym segmencie doznania z jazdy typowe dla crossovera.
KAMERA COFANIA:
Kamera cofania przekazuje na wyświetlacz obraz strefy znajdującej się z tyłu samochodu. Obrys samochodu jest zaznaczony kolorową linią.
MODULARNOŚĆ WNĘTRZA:
Ergonomiczny kokpit zapewnia kierowcy dynamiczną pozycję ciała typową dla hatchbacka. Jest to możliwe dzięki kolumnie kierownicy wyposażonej w 3 przeguby Cardana, co zapewnia bardziej naturalny kąt pochylenia. Pasażer siedzący z przodu może się cieszyć trasą dzięki dominującemu nad drogą ustawieniu fotela. Ułatwieniem jest również uchwyt znajdujący się na połączeniu środkowej konsoli z deską rozdzielczą. Pasażerowie zajmujący tylne miejsca mają zapewnioną dużą ilość miejsca na nogi dzięki odpowiedniemu wyprofilowaniu przednich siedzeń.
BAGAŻNIK:
Podłoga bagażnika z możliwością ustawień na 3 wysokościach (nie dotyczy wersji HYbrid4) oferuje zmianę pojemności bagażnika Peugeot 3008 w zależności od potrzeb i możliwości złożenia oparć tylnych siedzeń. Pojemność bagażnika może wynosić od 432 dm m³ zgodnie z normą VDA (od 512 l) do wysokości półki do 1241 dm m³ zgodnie z normą VDA (1604 l), łącznie ze schowkami umieszczonymi z obu stron bagażnika. Po złożeniu oparcia siedzenia pasażera z przodu uzyskujemy długość załadunku sięgającą 2,62 m.
GRIP CONTROL:
Ten uniwersalny i elastycznie działający system dostosowuje się do warunków w terenie, sterując pracą przednich kół, przy czym kierowca zachowuje pełną kontrolę nad pojazdem. Może w każdej chwili przełączyć system na tryb standardowy lub wybrać za pomocą pokrętła znajdującego się na środkowej konsoli tryb, z którego chce skorzystać: do jazdy po śniegu, do jazdy po drogach nieutwardzonych, do jazdy po piasku oraz ESP OFF.